Acronis Files Advanced zapewnia przedsiębiorstwom prosty, kompletny i mobilny dostęp do plików, ich synchronizację i współdzielenie, udostępniając wysoką skalowalność użytkowników i serwerów, wszechstronną ochronę środowiska IT oraz mechanizmy granularnej polityki zarządzania użytkownikami, aplikacjami i danymi.
Acronis Files Advanced pozwala użytkownikom łatwo synchronizować i udostępniać pliki z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia (komputery PC, komputery Mac, smartfony lub tablety). Obsługiwane źródła danych obejmują serwery plików, NAS, systemy zgodne z programem SharePoint i CMIS, takie jak Alfresco lub EMC Documentum.
Użytkownicy mogą natychmiast wyświetlać i edytować wrażliwe lub ważne pliki za pomocą obsługiwanych przeglądarek internetowych i wbudowanych edytorów Microsoft Office Online, bez konieczności wcześniejszego pobierania dokumentu. Przeznaczone dla firm z rygorystycznymi zasadami udostępniania i bezpieczeństwa plików.
Elastyczne, a jednocześnie wyrafinowane funkcje bezpieczeństwa, DLP i przepływu pracy zapewniają działowi IT ochronę krytycznych dokumentów firmy dzięki polityce bezpieczeństwa udostępniania plików, która zapewnia kontrolę i zgodność treści, użytkowników i urządzeń.
Użytkownicy mogą tworzyć, edytować i synchronizować dokumenty Office oraz opisywać pliki PDF w aplikacji Acronis Access na iOS, Androida lub Windows Mobile. Żadne aplikacje innych firm nie są potrzebne. Wygodna, wydajna i bezpieczna synchronizacja plików i udostępnianie. Dostosuj ustawienia zasad, aby uzyskać właściwą równowagę między wydajnością i bezpieczeństwem.
Odświeżony interfejs użytkownika przenosi doświadczenie użytkownika na nowy poziom. Dzięki przejrzystemu, nowoczesnemu układowi graficznemu i świeżym elementom wizualnym, Acronis Files Advanced zapewnia pełną gamę możliwości i zwiększa produktywność. Intuicyjny interfejs użytkownika sprawia, że bezpieczne udostępnianie plików mobilnych jest proste dla użytkowników bez przeszkolenia.
Acronis Files Advanced integruje się z Active Directory, ułatwiając uwierzytelnianie i zarządzanie użytkownikami.
Obsługa klienta Acronis Access |
|
Obsługa serwera Acronis Access |
|